2016. március 11., péntek

Vegán raffaelo



A MamaJouros farsangon csinálta Viki kolléganőm. Nagyjából ez, és a paleos fánk volt az egyetlen, amit ehettem, így rájártam jócskán.
Szeretem a kókuszt, imádom a mandulát, több nem is kellett. Benivel nekiugrottunk, és egy fél órás méricskélős játék után összeraktuk. A gömbölyítés az Ő feladata volt, szerintem jól megoldotta :D

Hozzávalók:
1 bögre natúr kókuszreszelék
xilit/eritrit
mérőkanál őrölt fahéj
4-5 evőkanál natúr kókuszzsír olvasztva (más zsiradékkal nem az igazi)
2-3 csepp vanília aroma
2-3 evőkanál kókusztej
késhegynyi só

igény szerint egész mandula

fél bögre kókuszreszelék a hempergetéshez

1 bögre kókuszreszeléket aprítóba teszek és folyamatos keverés mellett adagolom hozzá a kókuszzsírt. Amikor már sűrű massza, hozzáadom a többi hozzávalót is, és több percig darálom.
Amennyiben elég sűrű az állaga, egyből kis golyókat formázok belőle (nekem ez még nem jött össze, így mindig pihent a hűtőben 30-40 percet), mandulát rakok a közepébe, és kókuszreszelékbe forgatom őket.

Hűtőben tárolom, fogyasztás előtt érdemes 30 perccel hamarabb kivenni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése