2016. március 21., hétfő

Pizza liszt nélkül




Havonta-kéthavonta pizzázós szombatot szoktunk tartani a Fiúimmal.
Ez a közös gasztro élmény az életmódváltásommal se kell, hogy megszűnjön, az okos, tapasztalt paleosok gondoskodnak megfelelő receptekről, így volt ez most is. Több verziót találtam, a legkevesebb munkával járót választottam :) Árban talán ez drágább, mint a többiek, de nem ez volt a fő szempont!

Hozzávalók: 
160 g konzerv tonhal (2*80 g)
4 tojássárgája (a fehérjét le lehet fagyasztani, vagy egy jó totut készíteni belőle), 2 egésszel is elkészíthető
himalája só, bazsalikom, oregano, bors, fokhagyma, piros paprika,

Az összetevőket botmixerrel összeturmixoltam, pizzasütő tálcára raktam és 200 fokos sütőben 15 percig sütöttem.

Utána paradicsomszósszal és tetszőleges feltétekkel megpakolom, akinek belefér a diétájába, parmezánt is tehet rá. Én cukkini sajtot reszeltem rá.
Sütőben pirulásig sütöm.

Jó étvágyat!

Forrás: https://www.facebook.com/maminbabadabas/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése