2016. május 15., vasárnap

Palacsinta




Hízókúrán vagyok, így bátrabban használom a magliszteket. Heti 1-2 alkalommal készül valami finomság belőlük. Mivel gulyásleves volt tegnap az ebéd első fogása, így egy desszertet kívántam utána. a hírfolyamban pedig pont ez a recept ment, így gyorsan be is kevertem, amíg a fiúk aludtak. 
Ébredés után, a gulyásleves elfogyasztása után pedig gyorsan kisütöttem magunknak.

Dupla adagot készítettem, ebből kb. 10 palacsinta lett, így is írom le a receptet, mert ez a mi mennyiségünk.

Hozzávalók: 
10 dkg nyílgyökérliszt
10 dkg gesztenyeliszt
4 tojás
édesítés, nálam 1 kanál eritrit
nagy csipet só
2 dl víz
kókuszzsír a sütéshez

A kókuszzsírt kivéve minden hozzávalót összekeverek és egy órát állni hagyok.
Forró palacsintasütőben kisütöm őket.

Töltelék bármi lehet, amit szerettek, mi csokikrémmel ettük :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése