2016. szeptember 8., csütörtök

Kakaós kifli

A képért elnézést, csak így készítettem róla felvétel :)

Beninek az oviban ma ez volt a reggelije.
Nem mondom, hogy ez volt a legegyszerűbb sütésem mostanában, de csak sikerült. Már majdnem kész keveréket használtam, de a csajok a CSéCsében megint okosabbak voltak.

Az eredeti receptet eezn az oldalon találtam.

Hozzávalók:
2 db tojás, mivel én házit használok, így több liszt kellett, mint azt eredetileg terveztem, így következőnek 1 db tojás és kevés kókuszzsírral fogom csinálni
50 g reszelt alma
30 g eritrit, következőnek ezt ki fogom hagyni, mivel a gesztenyeliszt édes
130 g gesztenyeliszt, következőnek itt is keverni fogom, 80 g gesztenyeliszt, 20 g utifűmaghéj, és 30 g tápióka keményítő
2 ek olvasztott zsiradék

Kakakós töltelék: (arányok szabadon, érzésre változtathatóak)
2 ek kókuszzsír
pici méz
2 ek kakaó

A tojást, az almát és a zsiradékot összekevertem, majd a száraz hozzávalókkal összedolgoztam. Elég masszás, nyúlós eredmény lett belőle, ezért a liszttel játszottam még egy kicsit, adagoltam hozzá.
Hűtőben kb 1 órát pihentettem, majd lisztezett felületen, szilikon lap alatt kinyújtottam és folyamatosan felezve kis háromszögeket csináltam belőle. Megkentem a töltelékkel, majd feltekertem kiflikké és 180 fokon megsütöttem.
Sütési idő kb. 20 perc, de folyamatosan ellenőrizni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése